10
April
2017
Мектептегі әдістемелік жұмыс
Әдістемелік қызмет- бұл оқу-тәрбие жұмысының әдіс-тәсілдерін игеру, оқу үрдісін ұйымдастыру мен қамтамасыз етудің неғұрлым ыңғайлы және тиімді жаңа формалары мен әдістерін іздеп табу, оларды оқу және тәрбие үрдісінде шығармашылықпен қолдану мақсаттарын көздейтін мектеп әкімшілігі мен мұғалімдердің басқаруымен өткізілетін іс-шараларды көрсететін педагогикалық әрекеттің негізгі түрі.
Мұғалімнің кәсіби шеберлігін жетілдіруде оның өзі жоспарлаған жеке жұмысын және білім жетілдіру мекемелерінде білімін көтеру жұмыстарын үйлестіріп ұйымдастыруды ескерудің, әр білім мекемесінің өзіндік озат тәжірибесін әдістемелік қызмет көрсету арқылы дамытудың маңызы зор.
Қазіргі кездегі мектептің әдістемелік жұмыстарын сарапқа салып отырғанда оның шексіз де, шетсіз бағыттарын, маңызды да ауқымды мазмұнын еске алып, мектептану ілімінде әдістемелік жұмыстар жолға қойылған.
Оқу- әдістемелік кешеннің жұмысы жүйелі жүргізілуі үшін мектептегі әдістемелік орталықтың қызметі зор. Әдістемелік орталық 4 бағытта жұмыс жүргізеді.
Әдістемелік жұмыстың негізгі функциялары
1.Таныстырушылық: Инновациялық технологиялар мен жаңа ғылыми
бағыттармен таныстыру.
2.Толықтырушылық: Педагогика мен психология саласындағы
жаңа білімдермен толықтырып отыру.
3.Бағыттаушылық: Қазіргі білім беру және басқару
технологияларын игеруге бағыт беру.
4. Түсіндірушілік: Қазіргі білім беру парадиаграммалары мен
басты даму бағыттарын ұғындыру.
5. Көмектесушілік: Teachersдің шығармашылық ізденісі мен
кәсіби өсуіне кеңес беру, көмектесу.
6. Жағдай жасаушылық: Авторлық бағдарламалар мен оқу әдістемелер
дайындауға мүмкіндік жасау.
7. Ынталандыру: Teachersдің өзіндік жұмыс стильдерін
қалыптастыру.
Әдістемелік бірлестік жұмысы
Бірлестіктер жұмысының мазмұны алуан түрлі, олар оқу – тәрбие үрдісінің деңгейін оқушылар білімінің сапасын көтеру, өзара тәжірибе алмасу жұмыстары жолдарын жетілдіру, озық педагогикалық тәжірибені зерттеу, жинақтау, тарату мәселелерін қызу талдайды. Сондай-ақ пән бірлестіктерінде жаңа буын оқулықтары мен бағдарламалардың тәжірибелік нұсқаларын зерттеп, талқылайды.
Бірлестіктердің әрқайсысы өз құзыры шегіндегі пәндер бойынша түрлі шығармашылық бақылау жұмыстары мен деңгейлік тапсырмаларды жасап құрастырып, оның тиімділігін өз іс-тәжірибелері барысында сынап тексеруде. Әдістемелік бірлестікте жаңа педагогикалық технологияларды меңгеру, оны мектеп ішінде кеңірек тарату жұмыстары міндетті түрде іске асырылуы тиіс жұмыстары болып табылады. Әдістемелік пән бірлестігінің жұмысы бір оқу жылына жоспарланады. 9 пән бірлестігінің жетекшісі, мүшелері мен хатшысы бар.
Жылына 5 рет отырыс өткізіліп, хаттамалары жазылады. Отырыстарда оқыту мен тәрбиенің түрлі өзекті мәселелерін талқылайды. , зерттейді, мәселені шешу жолдарын анықтайды., мектеп әдістемелік және педагогикалық кеңестеріне, әкімшілікке ұсыныстар жасап отырады. Мәселен оларға оқыту мен тәрбиенің үрдісінің деңгейін көтеру мақсатындағы сабақты талдау, озық педагогикалық тәжірибелерді зерттеу, ендіру, дәстүрлі емес сабақ құрылымдарын олардың тиімділік дәрежесін анықтау, оқытудың әдіс-тәсілдерін белсендіру жолдарын, сабақты бақылау формаларын талдады.
2015-2016 оқу жылында мектептегі әдістемелік кеңес «Педагог кадрлардың кәсіби
шеберліктерін дамыта отырып, білім сапасын арттыру» атты тақырыппен жұмыс жасайды.
Мақсаты: Мектептегі әдістемелік жұмысты басқаруды жетілдіру арқылы нәтижеге бағдарланған білім беру.
Жаңа оқу жылына байланысты әдістемелік кеңестің жұмыс жоспары жасалынды. Мектептегі 9 бірлестікте жыл бойы 1 апталықтан, 1 әдістемелік күннен белгіленді. Мектепішілік 5 семинар- кеңес, аудандық 1 семинар кеңес жоспарланды.
І. Мектепішілік семинар –кеңестер
Қ /с Іс-шара түрі Тақырыбы Мерзімі Әдістемелік бірлестігі Жауапты
1 Семинар-кеңес «Мектеп құжаттарын толтыруға қойылатын орфографиялық талаптар» Қыркүйек Бірлестік жетекшілері Б. Мәженұлы
Г. Амзеева
2 Семинар-кеңес «Дамыта оқыту арқылы оқушылардың ойлау қабілетін арттыру» Қазан МИФ, ХБГ, Тарих бірлестігі Г. Амзеева
3 Семинар-кеңес «Мектепалды даярлық топтарының оқу тәрбие процесінде жаңа технологияларды тиімді пайдалану» Желтоқсан Мектепалды даярлық топ тәрбиешілері Г. Амзеева
4 Семинар-кеңес «Үлгерімі төмен деңгейдегі оқушылардың білім сапасын арттыру тәсілдері» Қаңтар Қазақ тілі, орыс тілі, шетел тілі Г. Амзеева
5 Семинар-кеңес «Бастуыш сыныпта оқушылардың білім сапасын көтерудің тиімді жолдары» Ақпан Бастауыш сынып Г. Амзеева
6 Семинар-кеңес «Оқытудың инновациялық технологияларын сабақта қолданудың тиімділігі» Ақпан Деңгейлік курстан өткен
мұғалімдер Г. Амзеева
Қаңтар айының 29-ы күні мектеп мұғалімдерінің ұйымдастыруымен «Үлгерімі төмен деңгейдегі оқушылардың білім сапасын арттырудың тәсілдері» тақырыбында мектепішілік семинар-кеңес өткізілді.
Семинар мақсаты:
Үлгерімі төмен оқушылармен жүйелі жұмыс жүргізе отырып, қабілеті төмен оқушылардың жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу;
Үлгерімі төмен оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру;
Үлгерімі төмен оқушыларға мемлекеттік білім стандартын меңгерту үшін жүргізілетін жұмыс түрлерімен тәжірибе алмасу;
Семинарға мектептегі 9 бірлестіктен 24 мұғалім және мектеп директорының орынбасарлары қатысты. Семинар- кеңесті мектептің педагог-психологы А. Икежанов «Баланың жүрегі кішкентай күйсандық. Ол сандықтың кілтін тапсаң ғана ашылады. Мұғалімнің қолында әр кезде сол кілт жүруі керек» деген халық даналығымен бастады. Семинар – кеңесте 4 баяндама, 2 сыныптан тыс жұмыс өткізілді. Атап айтқанда;
Қазақ тілі мен әдебиеті пән бірлестігінің жетекшісі С. Суюмбаева «Қазақ тілі мен әдебиеті пән бірлестігіндегі үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыстың әдіс тәсілдері» атты, ағылшын тілі пән бірлестігінің жетекшісі Г. Омиртаева «Ағылшын тілі пән бірлестігіндегі үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыстың әдіс тәсілдері» атты, орыс тілі мен әдебиеті пән бірлестігінің жетекшісі С. Коданова «Орыс тілі мен әдебиеті пән пән бірлестігіндегі үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыстың әдіс тәсілдері» атты баяндамалар жасады. Бірлестік жетекшілері өз баяндамаларында үлгерімі төмен оқушылармен жұмыстың мақсат, міндеттерін сонымен бірге өз бірлестіктеріндегі үлгерімі төмен оқушыларды қалай анықтауға болатынын, оларға арналған жұмыс жоспары мен қосымша сабақ кестесін тиімді етіп ыңғайластыру, әрбір оқушыға күнделік жүргізу, қосымша сабаққа күнтізбе жоспарын құрастыру, сол күнтізбе жоспары бойынша қосымша сабақтар өткізу, қосымша сабақтарда жүргізілген жұмыс дәптерлері, ата-аналармен жүргізілетін байланыс түрлері және олардан шығатын нәтиже жайлы және үлгерімі төмен оқушылардың санын, олар туралы мәліметтер,жүргізілетін әдс тәсілдер туралы жан жақты айтып өтті.
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Б. Икежанова «Үлгерімі төмен оқушылардың білім сапасын арттыру жолдары» атты баяндама оқыды. Онда жұмыс барысы туралы айтып өтті. Өзі сабақ беретін сыныптардағы үлгерімі төмен оқушылар жайлы айтып өтті. Олардың жазба жұмысын орындау барысында, ауызша тапсырмаларды орындау жіберетін қателерін талдау әддісімен бөлісті. Қосымша сабақтарда жүргізілетін жұмыстармен ой бөлісті. Сонымен бірге оқушылардан алынған жазба жұмыстардың бағалау мониторингі жайлы сөз қозғады.
Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Х. Амзеева мен орыс тілі мен әдебитеі пәнінің мұғалімі Т. Стыбаевалар сыныптан тыс жұмыстар өткізді. Бұл екі мұғалім өз сыныпатн тыс сабақтарында үлгерімі төмен оқушылармен сабақ үстінде жүргізетін жұмыс түрлерін яғни тест түрлерін, ойын түрлерін, қима қағаздармен жұмыс, суретпен жұмыс, танымдық сұрақтармен жұмыс түрлерін көрсетті. Осындай жұмыстар арқылы үлгерімі төмен оқушыларды пәнге қызықтырып, білім сапасын арттыруға болатынын айтты.
Семинарды талқылау, тәжірибе алмасу мақсатында пікір-талас өтті. Өтілген іс-шаралар мазмұны жағынан талапқа сай. Семинарға қатысушылар тыңдалған баяндамалар мен сыныптан тыс жұмыстар негізінде тәжірибе алмасты. Семинарда көрсетілген жұмыстар деңгейі жоғары деп бағаланды.
Қазан айының 28-і күні мектепте математика, информатика, физика, химия, биология, география, тарих әдістемелік бірлестіктерінің қатысуымен мектепішілік «Дамыта оқыту арқылы оқушылардың ойлау қабілетін арттыру» тақырыбында семинар-кеңес өтті.
Семинар – кеңестің мақсаты:
Мектептегі пән мұғалімдеріне шығармашылық жұмыстарымызды таныстыру;
білім-біліктілігімізді өзара қарым-қатынаста одан әрі дамыту;
Пән бірлестіктерімен тәжірибе алмасу;
Семинар-кеңеске мектептегі 9 бірлестіктен 49 мұғалім қатысты. Семинар-кеңесті мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары Б. Мәженұлы «Елдің болашағын білімді ұрпақ айқындайды» деген елбасымыздың сөзімен бастай отырып, білімді ұрпақ дайындауда дамыта оқыту әдісінің пайдасы ұшан-теңіз екенін айта отырып ашып берді.
Семинар-кеңесте 1 ашық сабақ, 2 сыныптан тыс жұмыс 3 баяндама тыңдалды. Атап айтқанда;
Тарих пәнің мұғалімі М. Аткоов 6 «А» сыныбымен «Ежелгі адамдардың қоршаған орта туралы түсінігі» атты тақырыпта аралас сабақ өтті. Оқушыларды жарыстыра отырып, білімдерін кеңейтті . Сабақта мұғалім түрлі әдіс-тәсілдер қолдану арқылы меңгертті. Көрнекіліктерді тиімді қолданды. Сабақты аралас сабақ түрінде өте отырып, сұрақ-жауап, түсіндіру, ой қорыту т.б. әдіс – тәсілдер қолдана отырып, оқушыларға жан-жақты түсіндірді. Мұғалім өз сабағында тірек-сызбалар, қима қағаздар, түрлі ойындар пайдалану арқылы оқушылардың танымдық қабілеттерін арттырды, сөздік қорын молайтты.
Физика пәнінің мұғалімі А. Буркитбаева 11-сынып оқушыларымен «Жас физик» атты интеллектуалды ойын жүргізді. Мұғалім сайыстың кезеңдерін оқушыларды пәнге қызықтыру жолдарын қарастыра отырып алған. Интеллектуалды ойында математика, информатика, орыс тілі, ағылшын пәндерімен байланыстыра отырып өтті.
Тарих пәнінің мұғалімі Г. Тоқмейлова 6- сыныптармен «Тәуелсіз елдің білімді ұрпақтары» атты сыныптан тыс жұмыс өткізді. Мұғалім оқушылардың белсенділігін арттыруға біршама жұмыстар жүргізді. Ұлы адамдардың суреттерін көрсету арқылы пәнге қызықтыра алды. Оқушылардың пәнге қызығушылығы жақсы.
Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары Г. Амзеева
«Дамыта оқыту арқылы оқушылардың шығармашылық, ойлау қабілетін арттыру» атты тақырыпта баяндама жасады. Өз баяндамасында оқушылардың шығармашылық қабілетін, танымдық қызығушылығын арттырып,
әрбір оқушыда оқып – тану үрдісінің дамуына жағдай жасап,ойлауға үйрету
арқылы қасиет-қабілеттерін арттыру екенін, сонымен бірге проблемалық
жағдай туғызу, оқу тапсырмасын шешу, оқу сайысы, қарама – қарсы ой –пікір
қақтығысы, ассосация әдістерін пайдаланудың тиімділігін айтып өтті. Сонда ғана білімді өз бетінше іздену арқылы алуға жағдай жасау. Өзін - өзі дамытатын тұлға қалыптастыру. Баланың бойындағы құмарлығын, қызығушылығын жойып алMay, оның үнемі алға жылжуға деген талап – тілектерін, сұраныс пен мұқтаждарын ескеру арқылы шығармашылығын
жетілдіруге болатынынбаса айтып өтті.
Математика пәнінің мұғалімі А. Икежанова «Математика сабағында деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру» атты баяндамасында деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушыларды дамыту жолдарына тоқталды. Сондай-ақ дамыта оқыту арқылы білімді дайын күйінде бермей, оқушының өзі білімді қарқынды ой еңбегін қажет ететінін тапсырмаларды орындауы арқылы жетуін ұйымдастырып отыратынын айтты.
Биология пәнінің мұғалімі П. Оспанова «Биология пәнінен UNT-ға дайындау жұмыстарының тиімділігін арттыру» атты тақырыптағыбаяндамасында оқушыларды UNT-ға тиімді дайындауда жүргізілетін құжаттарына тоқталды. Бүгінгі таңдағы білім сапасына
(80-100 %) жету жолында атқарған жұмыстарына жан-жақты тоқталып өтті.
Семинарды талқылау, тәжірибе алмасу мақсатында пікір-талас өтті. Өтілген іс-шаралар мазмұны жағынан талапқа сай. Семинарға қатысушылар тыңдалған баяндамалар мен панорамалық сабақтар негізінде тәжірибе алмасты. Семинарда көрсетілген жұмыстар деңгейі жоғары деп бағаланды.
Желтоқсан айының 04-і күні мектепте Сарысу ауданы әкімдігінің білім бөлімінің ұйымдастыруымен мектепалды даярлық тобы мұғалімдерінің қатысуымен «Мектепалды даярлық топтарының оқу тәрбие процесінде жаңа технологияларды тиімді пайдалану» атты аудандық семинар-кеңес өтті.
Семинар – кеңестің мақсаты:
Жаңа технологияларды тиімді пайдалану арқылы оқу іс әрекетін меңгерту және қалыптастыру;
Семинар – кеңестің міндеті:
Мектепалды даярлықта тиімді әдіс тәсілдерді тәжірибеде қолдану жолдарын көрстеу;
Өзара тәжірибе алмасу;
Семинар-кеңеске аудандық білім бөлімінің әдіскері Г. Сұлтанбекова және аудандағы мектептерден 10 мұғалім қатысты. Семинар кеңеске қатысушылар тіркеліп, мектептегі мектепалды даярлық тобының жұмысына байланысты жасалған көрмемен танысты. Семинар кеңесте 3 ашық сабақ, 1 сыныптан тыс жұмыс 3 баяндама тыңдалды.
І. Ашық сабақтар:
Атап айтқанда;
МДС «А» тәрбиешісі Ғ. Мамасейтова «Қатынас» білім беру саласының сауат ашу және жазу негіздері бөлімінен «Ш ш дыбысы мен әрпі» атты ұйымдастырылған оқу іс әрекетін өтті. Ұйымдастырылған оқу іс әрекетінің түрі ойын түрінде болды. ҰОІӘ тәрбиеші түрлі әдіс-тәсілдер қолдану арқылы балаларға меңгертті. Көрнекіліктерді тиімді қолданды. Тәрбиеші өз сабағында тірек-сызбалар, қима қағаздар, түрлі ойындар пайдалану арқылы балалардың танымдық қабілеттерін арттырды, сөздік қорын молайтты.
МДС «Ә» тәрбиешісі М. Оралова «Қатынас» білім беру саласының тіл дамыту бөлімінен «Жыл басына таласқан хайуанаттар» атты ұйымдастырылған оқу іс әрекетін өтті. Ұйымдастырылған оқу іс әрекетінің түрі аралас түрінде болды. ҰОІӘ тәрбиеші түрлі әдіс-тәсілдер қолдану арқылы балаларға меңгертті. Көрнекіліктерді тиімді қолданды. Техникалық құралдар қолдана отырып балаларды қызықтырды. Блингвалдық компонент пайдаланды. Тәрбиеші өз сабағында houseжануарларының адамға келтірер пайдасын үйретті. Балалардың сөздік қорын молайтты.
МДС «Б» тәрбиешісі М, Абилдаева «Таным» білім беру саласының қарапайым математика бөлімінен «7 саны мен цифры» атты ұйымдастырылған оқу іс әрекетін өтті. Ұйымдастырылған оқу іс әрекетінің түрі ертегілер еліне саяхат түрінде болды. ҰОІӘ тәрбиеші түрлі әдіс-тәсілдер қолдану арқылы балаларға меңгертті. Пәнаралық байланыстар жасады. Мотивациялық кезеңді психологиялық дайындық жасаудан бастады. Рефлексивті түзетуде математикалық жұмбақтар, жеті санына байланысты ұғымдарды түсіндірді. Жеті санын тура және кері санатты. Көрнекіліктерді тиімді қолданды. Блингвалдық компонент пайдаланды. Тәрбиеші өз сабағында жеті санына байланысты ұғымдарды тереңірек түсіндірді.
ІІ. Ертеңгіліктер:
МДС «В» тәрбиешісі П. Майхиева «Елін сүйген Елбасы» атты атты сыныптан тыс жұмыс өтті. Балаларға преидентіміз Н.Ә. Назарбаев туралы мәлімет бере отырып, оның сан қырлы талант иесі, құдіретті тұлға екенін түсіндірді. Балалардың бойына елжандылық қасиеттерді дарыта отырып, Отанын сүюге тәрбиеледі.
ІІІ. Баяндамалар:
Ғ. Мамасейтова «Ойын арқылы балалардың тілін, сөздік қорын дамыту» атты,
М. Оралова «Көркем әдеби шығармалар арқылы балалардың тіл байлығын дамыту» атты, П. Майхиева «Дамыта оқыту арқылы балаларды шығармашылыққа баулу» атты тақырыптарда шығармашылық есептерін баяндама түрінде қорғады.
Семинарды талқылау, тәжірибе алмасу мақсатында пікір-талас өтті. Feedback парағы толтырылды. Өтілген іс-шаралар мазмұны жағынан талапқа сай. Семинарға қатысушылар тыңдалған баяндамалар мен ашық сабақтар негізінде тәжірибе алмасты. Семинарда көрсетілген жұмыстар деңгейі жоғары деп бағаланды.
2015-2016 оқу жылында «Тағылым» озат тәжірибе мектебінің алдына қойған
Мақсаты:
• Озат педагогикалық тәжірибені анықтау;
• Зерттеу,
• Жалпылау-жинақтау;
• Қорыту;
• Тарату;
Міндеті:
• Бағдарламалық, әдістемелік талаптардың орындалуы.
• Мұғалімнің кәсіби қызметінің мазмұнын сараптау, саралау.
• Жеке тұлғаның өзіндік келбетін ашу.
Осы мақсат, міндеттерді басшылыққа ала отырып, биылғы оқу жылында «Тағылым» озат тәжірибе мектебі жанынан 4 мұғалімнің іс-тәжірибесі таратылды.
қ/с Мұғалімнің іс-тәжірибесінің мазмұны Таратпалы түрі Жауапты Мерзімі
1. Елгелдиева Айгүл
«Оқушылардың танымдық қызығушылығын арттыра отырып,білім сапасын арттыру жолдары» стенд А. Елгелдиева
М. Аткоов Қазан
Қараша
2. Абдимажитова Рая
«Оқушылардың технология сабағында танымдық белсенділігін арттыру жолдарым» Папка Р. Абдимажитова
С. Бозаева
Желтоқсан
Қаңтар
3. Ақболтаева Гүлнұр
«Сабақтарда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту» Семинар-кеңес Г. Акболтаева
А. Икежанов Ақпан
Наурыз
4. Богенбаева Айжан
«Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту жолдарым» Семинар-кеңес А. Богенбаева
А. Жанабилова Сәуір
Мамыр
ІІ. «Тағылым» шығармашылық топтың өткізетін семинар -кеңестері
Қ /с Семинар кеңестің тақырыбы Мерзімі Орындаушы
Жауапты
1 «Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту жолдарым»
наурыз Богенбаева А А. Жанабилова
2 «Сабақтарда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту» мамыр Акболтаева Г
Стахантегі С
Мектепте жұмыс тілі 3 жыл толмаған мұғалімдермен «Тәлім» жас мамандар мектебі жұмыс жасайды. Өз жұмыс жоспарында жас мамандарға қажетті семинар-кеңестер, пікірталас, сауалнама, дөңгелек үстелдер қамтылған. «Жас мамандар» мектебінде 3 мұғалім бар.
ІҮ оқу тоқсаны ішінде жас ұстаздардың стажерлық сабақтары өткізілді. Жас мамандар 1 ашық сабақ, 1 сыныптан тыс жұмыс өткізді. Жас мамандардың оқушылармен қарым-қатынасы жақсы. Түрлі әдіс-тәсілдерді қолдана алады. Оқушылардың салауатты өмір салтын ұстануға деген көзқарастарын қалыстастыруға ұмтылады. Өздері де тәжірибелі ұстаздардың сабақтарына қатысу арқылы тәжірибе алмасып отырады. Бірлестік отырысында жылдық жұмысына талдау жасалынды.
Мектептегі жас мамандардың сапалық құрамы
2015-2016 оқу жылы
қ/с Мұғалімнің аты-жөні Туған жылы Еңбек өтілі Бітірген оқу орны Жұмысқа қабылданған жылы Сабақ беретін пәні
Тәлімгері
1 Асанов Тасболат
Тилепбергенович 11.11.1988 2 жыл
11 ай Қ.А.Яссауи
күндізгі 2013-2014 Дене шынықтыру Нұрлыбеков Талғат
2 Есжанова Толғанай Накыповна 20.06.1987 3жыл Қ.А.Яссауи
күндізгі 2014-2015 География Малдыбаева Асия
3 Базилова Айгерім Жанибековна 15.02.1991 1 жыл 3 ай ТарМУ
сырттай 2014-2015 информатика Бүркітбаева Анар
Мұғалімнің кәсіби шеберлігін жетілдіруде оның өзі жоспарлаған жеке жұмысын және білім жетілдіру мекемелерінде білімін көтеру жұмыстарын үйлестіріп ұйымдастыруды ескерудің, әр білім мекемесінің өзіндік озат тәжірибесін әдістемелік қызмет көрсету арқылы дамытудың маңызы зор.
Қазіргі кездегі мектептің әдістемелік жұмыстарын сарапқа салып отырғанда оның шексіз де, шетсіз бағыттарын, маңызды да ауқымды мазмұнын еске алып, мектептану ілімінде әдістемелік жұмыстар жолға қойылған.
Оқу- әдістемелік кешеннің жұмысы жүйелі жүргізілуі үшін мектептегі әдістемелік орталықтың қызметі зор. Әдістемелік орталық 4 бағытта жұмыс жүргізеді.
Әдістемелік жұмыстың негізгі функциялары
1.Таныстырушылық: Инновациялық технологиялар мен жаңа ғылыми
бағыттармен таныстыру.
2.Толықтырушылық: Педагогика мен психология саласындағы
жаңа білімдермен толықтырып отыру.
3.Бағыттаушылық: Қазіргі білім беру және басқару
технологияларын игеруге бағыт беру.
4. Түсіндірушілік: Қазіргі білім беру парадиаграммалары мен
басты даму бағыттарын ұғындыру.
5. Көмектесушілік: Teachersдің шығармашылық ізденісі мен
кәсіби өсуіне кеңес беру, көмектесу.
6. Жағдай жасаушылық: Авторлық бағдарламалар мен оқу әдістемелер
дайындауға мүмкіндік жасау.
7. Ынталандыру: Teachersдің өзіндік жұмыс стильдерін
қалыптастыру.
Әдістемелік бірлестік жұмысы
Бірлестіктер жұмысының мазмұны алуан түрлі, олар оқу – тәрбие үрдісінің деңгейін оқушылар білімінің сапасын көтеру, өзара тәжірибе алмасу жұмыстары жолдарын жетілдіру, озық педагогикалық тәжірибені зерттеу, жинақтау, тарату мәселелерін қызу талдайды. Сондай-ақ пән бірлестіктерінде жаңа буын оқулықтары мен бағдарламалардың тәжірибелік нұсқаларын зерттеп, талқылайды.
Бірлестіктердің әрқайсысы өз құзыры шегіндегі пәндер бойынша түрлі шығармашылық бақылау жұмыстары мен деңгейлік тапсырмаларды жасап құрастырып, оның тиімділігін өз іс-тәжірибелері барысында сынап тексеруде. Әдістемелік бірлестікте жаңа педагогикалық технологияларды меңгеру, оны мектеп ішінде кеңірек тарату жұмыстары міндетті түрде іске асырылуы тиіс жұмыстары болып табылады. Әдістемелік пән бірлестігінің жұмысы бір оқу жылына жоспарланады. 9 пән бірлестігінің жетекшісі, мүшелері мен хатшысы бар.
Жылына 5 рет отырыс өткізіліп, хаттамалары жазылады. Отырыстарда оқыту мен тәрбиенің түрлі өзекті мәселелерін талқылайды. , зерттейді, мәселені шешу жолдарын анықтайды., мектеп әдістемелік және педагогикалық кеңестеріне, әкімшілікке ұсыныстар жасап отырады. Мәселен оларға оқыту мен тәрбиенің үрдісінің деңгейін көтеру мақсатындағы сабақты талдау, озық педагогикалық тәжірибелерді зерттеу, ендіру, дәстүрлі емес сабақ құрылымдарын олардың тиімділік дәрежесін анықтау, оқытудың әдіс-тәсілдерін белсендіру жолдарын, сабақты бақылау формаларын талдады.
2015-2016 оқу жылында мектептегі әдістемелік кеңес «Педагог кадрлардың кәсіби
шеберліктерін дамыта отырып, білім сапасын арттыру» атты тақырыппен жұмыс жасайды.
Мақсаты: Мектептегі әдістемелік жұмысты басқаруды жетілдіру арқылы нәтижеге бағдарланған білім беру.
Жаңа оқу жылына байланысты әдістемелік кеңестің жұмыс жоспары жасалынды. Мектептегі 9 бірлестікте жыл бойы 1 апталықтан, 1 әдістемелік күннен белгіленді. Мектепішілік 5 семинар- кеңес, аудандық 1 семинар кеңес жоспарланды.
І. Мектепішілік семинар –кеңестер
Қ /с Іс-шара түрі Тақырыбы Мерзімі Әдістемелік бірлестігі Жауапты
1 Семинар-кеңес «Мектеп құжаттарын толтыруға қойылатын орфографиялық талаптар» Қыркүйек Бірлестік жетекшілері Б. Мәженұлы
Г. Амзеева
2 Семинар-кеңес «Дамыта оқыту арқылы оқушылардың ойлау қабілетін арттыру» Қазан МИФ, ХБГ, Тарих бірлестігі Г. Амзеева
3 Семинар-кеңес «Мектепалды даярлық топтарының оқу тәрбие процесінде жаңа технологияларды тиімді пайдалану» Желтоқсан Мектепалды даярлық топ тәрбиешілері Г. Амзеева
4 Семинар-кеңес «Үлгерімі төмен деңгейдегі оқушылардың білім сапасын арттыру тәсілдері» Қаңтар Қазақ тілі, орыс тілі, шетел тілі Г. Амзеева
5 Семинар-кеңес «Бастуыш сыныпта оқушылардың білім сапасын көтерудің тиімді жолдары» Ақпан Бастауыш сынып Г. Амзеева
6 Семинар-кеңес «Оқытудың инновациялық технологияларын сабақта қолданудың тиімділігі» Ақпан Деңгейлік курстан өткен
мұғалімдер Г. Амзеева
Қаңтар айының 29-ы күні мектеп мұғалімдерінің ұйымдастыруымен «Үлгерімі төмен деңгейдегі оқушылардың білім сапасын арттырудың тәсілдері» тақырыбында мектепішілік семинар-кеңес өткізілді.
Семинар мақсаты:
Үлгерімі төмен оқушылармен жүйелі жұмыс жүргізе отырып, қабілеті төмен оқушылардың жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу;
Үлгерімі төмен оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру;
Үлгерімі төмен оқушыларға мемлекеттік білім стандартын меңгерту үшін жүргізілетін жұмыс түрлерімен тәжірибе алмасу;
Семинарға мектептегі 9 бірлестіктен 24 мұғалім және мектеп директорының орынбасарлары қатысты. Семинар- кеңесті мектептің педагог-психологы А. Икежанов «Баланың жүрегі кішкентай күйсандық. Ол сандықтың кілтін тапсаң ғана ашылады. Мұғалімнің қолында әр кезде сол кілт жүруі керек» деген халық даналығымен бастады. Семинар – кеңесте 4 баяндама, 2 сыныптан тыс жұмыс өткізілді. Атап айтқанда;
Қазақ тілі мен әдебиеті пән бірлестігінің жетекшісі С. Суюмбаева «Қазақ тілі мен әдебиеті пән бірлестігіндегі үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыстың әдіс тәсілдері» атты, ағылшын тілі пән бірлестігінің жетекшісі Г. Омиртаева «Ағылшын тілі пән бірлестігіндегі үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыстың әдіс тәсілдері» атты, орыс тілі мен әдебиеті пән бірлестігінің жетекшісі С. Коданова «Орыс тілі мен әдебиеті пән пән бірлестігіндегі үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыстың әдіс тәсілдері» атты баяндамалар жасады. Бірлестік жетекшілері өз баяндамаларында үлгерімі төмен оқушылармен жұмыстың мақсат, міндеттерін сонымен бірге өз бірлестіктеріндегі үлгерімі төмен оқушыларды қалай анықтауға болатынын, оларға арналған жұмыс жоспары мен қосымша сабақ кестесін тиімді етіп ыңғайластыру, әрбір оқушыға күнделік жүргізу, қосымша сабаққа күнтізбе жоспарын құрастыру, сол күнтізбе жоспары бойынша қосымша сабақтар өткізу, қосымша сабақтарда жүргізілген жұмыс дәптерлері, ата-аналармен жүргізілетін байланыс түрлері және олардан шығатын нәтиже жайлы және үлгерімі төмен оқушылардың санын, олар туралы мәліметтер,жүргізілетін әдс тәсілдер туралы жан жақты айтып өтті.
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Б. Икежанова «Үлгерімі төмен оқушылардың білім сапасын арттыру жолдары» атты баяндама оқыды. Онда жұмыс барысы туралы айтып өтті. Өзі сабақ беретін сыныптардағы үлгерімі төмен оқушылар жайлы айтып өтті. Олардың жазба жұмысын орындау барысында, ауызша тапсырмаларды орындау жіберетін қателерін талдау әддісімен бөлісті. Қосымша сабақтарда жүргізілетін жұмыстармен ой бөлісті. Сонымен бірге оқушылардан алынған жазба жұмыстардың бағалау мониторингі жайлы сөз қозғады.
Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Х. Амзеева мен орыс тілі мен әдебитеі пәнінің мұғалімі Т. Стыбаевалар сыныптан тыс жұмыстар өткізді. Бұл екі мұғалім өз сыныпатн тыс сабақтарында үлгерімі төмен оқушылармен сабақ үстінде жүргізетін жұмыс түрлерін яғни тест түрлерін, ойын түрлерін, қима қағаздармен жұмыс, суретпен жұмыс, танымдық сұрақтармен жұмыс түрлерін көрсетті. Осындай жұмыстар арқылы үлгерімі төмен оқушыларды пәнге қызықтырып, білім сапасын арттыруға болатынын айтты.
Семинарды талқылау, тәжірибе алмасу мақсатында пікір-талас өтті. Өтілген іс-шаралар мазмұны жағынан талапқа сай. Семинарға қатысушылар тыңдалған баяндамалар мен сыныптан тыс жұмыстар негізінде тәжірибе алмасты. Семинарда көрсетілген жұмыстар деңгейі жоғары деп бағаланды.
Қазан айының 28-і күні мектепте математика, информатика, физика, химия, биология, география, тарих әдістемелік бірлестіктерінің қатысуымен мектепішілік «Дамыта оқыту арқылы оқушылардың ойлау қабілетін арттыру» тақырыбында семинар-кеңес өтті.
Семинар – кеңестің мақсаты:
Мектептегі пән мұғалімдеріне шығармашылық жұмыстарымызды таныстыру;
білім-біліктілігімізді өзара қарым-қатынаста одан әрі дамыту;
Пән бірлестіктерімен тәжірибе алмасу;
Семинар-кеңеске мектептегі 9 бірлестіктен 49 мұғалім қатысты. Семинар-кеңесті мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары Б. Мәженұлы «Елдің болашағын білімді ұрпақ айқындайды» деген елбасымыздың сөзімен бастай отырып, білімді ұрпақ дайындауда дамыта оқыту әдісінің пайдасы ұшан-теңіз екенін айта отырып ашып берді.
Семинар-кеңесте 1 ашық сабақ, 2 сыныптан тыс жұмыс 3 баяндама тыңдалды. Атап айтқанда;
Тарих пәнің мұғалімі М. Аткоов 6 «А» сыныбымен «Ежелгі адамдардың қоршаған орта туралы түсінігі» атты тақырыпта аралас сабақ өтті. Оқушыларды жарыстыра отырып, білімдерін кеңейтті . Сабақта мұғалім түрлі әдіс-тәсілдер қолдану арқылы меңгертті. Көрнекіліктерді тиімді қолданды. Сабақты аралас сабақ түрінде өте отырып, сұрақ-жауап, түсіндіру, ой қорыту т.б. әдіс – тәсілдер қолдана отырып, оқушыларға жан-жақты түсіндірді. Мұғалім өз сабағында тірек-сызбалар, қима қағаздар, түрлі ойындар пайдалану арқылы оқушылардың танымдық қабілеттерін арттырды, сөздік қорын молайтты.
Физика пәнінің мұғалімі А. Буркитбаева 11-сынып оқушыларымен «Жас физик» атты интеллектуалды ойын жүргізді. Мұғалім сайыстың кезеңдерін оқушыларды пәнге қызықтыру жолдарын қарастыра отырып алған. Интеллектуалды ойында математика, информатика, орыс тілі, ағылшын пәндерімен байланыстыра отырып өтті.
Тарих пәнінің мұғалімі Г. Тоқмейлова 6- сыныптармен «Тәуелсіз елдің білімді ұрпақтары» атты сыныптан тыс жұмыс өткізді. Мұғалім оқушылардың белсенділігін арттыруға біршама жұмыстар жүргізді. Ұлы адамдардың суреттерін көрсету арқылы пәнге қызықтыра алды. Оқушылардың пәнге қызығушылығы жақсы.
Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары Г. Амзеева
«Дамыта оқыту арқылы оқушылардың шығармашылық, ойлау қабілетін арттыру» атты тақырыпта баяндама жасады. Өз баяндамасында оқушылардың шығармашылық қабілетін, танымдық қызығушылығын арттырып,
әрбір оқушыда оқып – тану үрдісінің дамуына жағдай жасап,ойлауға үйрету
арқылы қасиет-қабілеттерін арттыру екенін, сонымен бірге проблемалық
жағдай туғызу, оқу тапсырмасын шешу, оқу сайысы, қарама – қарсы ой –пікір
қақтығысы, ассосация әдістерін пайдаланудың тиімділігін айтып өтті. Сонда ғана білімді өз бетінше іздену арқылы алуға жағдай жасау. Өзін - өзі дамытатын тұлға қалыптастыру. Баланың бойындағы құмарлығын, қызығушылығын жойып алMay, оның үнемі алға жылжуға деген талап – тілектерін, сұраныс пен мұқтаждарын ескеру арқылы шығармашылығын
жетілдіруге болатынынбаса айтып өтті.
Математика пәнінің мұғалімі А. Икежанова «Математика сабағында деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру» атты баяндамасында деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушыларды дамыту жолдарына тоқталды. Сондай-ақ дамыта оқыту арқылы білімді дайын күйінде бермей, оқушының өзі білімді қарқынды ой еңбегін қажет ететінін тапсырмаларды орындауы арқылы жетуін ұйымдастырып отыратынын айтты.
Биология пәнінің мұғалімі П. Оспанова «Биология пәнінен UNT-ға дайындау жұмыстарының тиімділігін арттыру» атты тақырыптағыбаяндамасында оқушыларды UNT-ға тиімді дайындауда жүргізілетін құжаттарына тоқталды. Бүгінгі таңдағы білім сапасына
(80-100 %) жету жолында атқарған жұмыстарына жан-жақты тоқталып өтті.
Семинарды талқылау, тәжірибе алмасу мақсатында пікір-талас өтті. Өтілген іс-шаралар мазмұны жағынан талапқа сай. Семинарға қатысушылар тыңдалған баяндамалар мен панорамалық сабақтар негізінде тәжірибе алмасты. Семинарда көрсетілген жұмыстар деңгейі жоғары деп бағаланды.
Желтоқсан айының 04-і күні мектепте Сарысу ауданы әкімдігінің білім бөлімінің ұйымдастыруымен мектепалды даярлық тобы мұғалімдерінің қатысуымен «Мектепалды даярлық топтарының оқу тәрбие процесінде жаңа технологияларды тиімді пайдалану» атты аудандық семинар-кеңес өтті.
Семинар – кеңестің мақсаты:
Жаңа технологияларды тиімді пайдалану арқылы оқу іс әрекетін меңгерту және қалыптастыру;
Семинар – кеңестің міндеті:
Мектепалды даярлықта тиімді әдіс тәсілдерді тәжірибеде қолдану жолдарын көрстеу;
Өзара тәжірибе алмасу;
Семинар-кеңеске аудандық білім бөлімінің әдіскері Г. Сұлтанбекова және аудандағы мектептерден 10 мұғалім қатысты. Семинар кеңеске қатысушылар тіркеліп, мектептегі мектепалды даярлық тобының жұмысына байланысты жасалған көрмемен танысты. Семинар кеңесте 3 ашық сабақ, 1 сыныптан тыс жұмыс 3 баяндама тыңдалды.
І. Ашық сабақтар:
Атап айтқанда;
МДС «А» тәрбиешісі Ғ. Мамасейтова «Қатынас» білім беру саласының сауат ашу және жазу негіздері бөлімінен «Ш ш дыбысы мен әрпі» атты ұйымдастырылған оқу іс әрекетін өтті. Ұйымдастырылған оқу іс әрекетінің түрі ойын түрінде болды. ҰОІӘ тәрбиеші түрлі әдіс-тәсілдер қолдану арқылы балаларға меңгертті. Көрнекіліктерді тиімді қолданды. Тәрбиеші өз сабағында тірек-сызбалар, қима қағаздар, түрлі ойындар пайдалану арқылы балалардың танымдық қабілеттерін арттырды, сөздік қорын молайтты.
МДС «Ә» тәрбиешісі М. Оралова «Қатынас» білім беру саласының тіл дамыту бөлімінен «Жыл басына таласқан хайуанаттар» атты ұйымдастырылған оқу іс әрекетін өтті. Ұйымдастырылған оқу іс әрекетінің түрі аралас түрінде болды. ҰОІӘ тәрбиеші түрлі әдіс-тәсілдер қолдану арқылы балаларға меңгертті. Көрнекіліктерді тиімді қолданды. Техникалық құралдар қолдана отырып балаларды қызықтырды. Блингвалдық компонент пайдаланды. Тәрбиеші өз сабағында houseжануарларының адамға келтірер пайдасын үйретті. Балалардың сөздік қорын молайтты.
МДС «Б» тәрбиешісі М, Абилдаева «Таным» білім беру саласының қарапайым математика бөлімінен «7 саны мен цифры» атты ұйымдастырылған оқу іс әрекетін өтті. Ұйымдастырылған оқу іс әрекетінің түрі ертегілер еліне саяхат түрінде болды. ҰОІӘ тәрбиеші түрлі әдіс-тәсілдер қолдану арқылы балаларға меңгертті. Пәнаралық байланыстар жасады. Мотивациялық кезеңді психологиялық дайындық жасаудан бастады. Рефлексивті түзетуде математикалық жұмбақтар, жеті санына байланысты ұғымдарды түсіндірді. Жеті санын тура және кері санатты. Көрнекіліктерді тиімді қолданды. Блингвалдық компонент пайдаланды. Тәрбиеші өз сабағында жеті санына байланысты ұғымдарды тереңірек түсіндірді.
ІІ. Ертеңгіліктер:
МДС «В» тәрбиешісі П. Майхиева «Елін сүйген Елбасы» атты атты сыныптан тыс жұмыс өтті. Балаларға преидентіміз Н.Ә. Назарбаев туралы мәлімет бере отырып, оның сан қырлы талант иесі, құдіретті тұлға екенін түсіндірді. Балалардың бойына елжандылық қасиеттерді дарыта отырып, Отанын сүюге тәрбиеледі.
ІІІ. Баяндамалар:
Ғ. Мамасейтова «Ойын арқылы балалардың тілін, сөздік қорын дамыту» атты,
М. Оралова «Көркем әдеби шығармалар арқылы балалардың тіл байлығын дамыту» атты, П. Майхиева «Дамыта оқыту арқылы балаларды шығармашылыққа баулу» атты тақырыптарда шығармашылық есептерін баяндама түрінде қорғады.
Семинарды талқылау, тәжірибе алмасу мақсатында пікір-талас өтті. Feedback парағы толтырылды. Өтілген іс-шаралар мазмұны жағынан талапқа сай. Семинарға қатысушылар тыңдалған баяндамалар мен ашық сабақтар негізінде тәжірибе алмасты. Семинарда көрсетілген жұмыстар деңгейі жоғары деп бағаланды.
2015-2016 оқу жылында «Тағылым» озат тәжірибе мектебінің алдына қойған
Мақсаты:
• Озат педагогикалық тәжірибені анықтау;
• Зерттеу,
• Жалпылау-жинақтау;
• Қорыту;
• Тарату;
Міндеті:
• Бағдарламалық, әдістемелік талаптардың орындалуы.
• Мұғалімнің кәсіби қызметінің мазмұнын сараптау, саралау.
• Жеке тұлғаның өзіндік келбетін ашу.
Осы мақсат, міндеттерді басшылыққа ала отырып, биылғы оқу жылында «Тағылым» озат тәжірибе мектебі жанынан 4 мұғалімнің іс-тәжірибесі таратылды.
қ/с Мұғалімнің іс-тәжірибесінің мазмұны Таратпалы түрі Жауапты Мерзімі
1. Елгелдиева Айгүл
«Оқушылардың танымдық қызығушылығын арттыра отырып,білім сапасын арттыру жолдары» стенд А. Елгелдиева
М. Аткоов Қазан
Қараша
2. Абдимажитова Рая
«Оқушылардың технология сабағында танымдық белсенділігін арттыру жолдарым» Папка Р. Абдимажитова
С. Бозаева
Желтоқсан
Қаңтар
3. Ақболтаева Гүлнұр
«Сабақтарда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту» Семинар-кеңес Г. Акболтаева
А. Икежанов Ақпан
Наурыз
4. Богенбаева Айжан
«Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту жолдарым» Семинар-кеңес А. Богенбаева
А. Жанабилова Сәуір
Мамыр
ІІ. «Тағылым» шығармашылық топтың өткізетін семинар -кеңестері
Қ /с Семинар кеңестің тақырыбы Мерзімі Орындаушы
Жауапты
1 «Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту жолдарым»
наурыз Богенбаева А А. Жанабилова
2 «Сабақтарда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту» мамыр Акболтаева Г
Стахантегі С
Мектепте жұмыс тілі 3 жыл толмаған мұғалімдермен «Тәлім» жас мамандар мектебі жұмыс жасайды. Өз жұмыс жоспарында жас мамандарға қажетті семинар-кеңестер, пікірталас, сауалнама, дөңгелек үстелдер қамтылған. «Жас мамандар» мектебінде 3 мұғалім бар.
ІҮ оқу тоқсаны ішінде жас ұстаздардың стажерлық сабақтары өткізілді. Жас мамандар 1 ашық сабақ, 1 сыныптан тыс жұмыс өткізді. Жас мамандардың оқушылармен қарым-қатынасы жақсы. Түрлі әдіс-тәсілдерді қолдана алады. Оқушылардың салауатты өмір салтын ұстануға деген көзқарастарын қалыстастыруға ұмтылады. Өздері де тәжірибелі ұстаздардың сабақтарына қатысу арқылы тәжірибе алмасып отырады. Бірлестік отырысында жылдық жұмысына талдау жасалынды.
Мектептегі жас мамандардың сапалық құрамы
2015-2016 оқу жылы
қ/с Мұғалімнің аты-жөні Туған жылы Еңбек өтілі Бітірген оқу орны Жұмысқа қабылданған жылы Сабақ беретін пәні
Тәлімгері
1 Асанов Тасболат
Тилепбергенович 11.11.1988 2 жыл
11 ай Қ.А.Яссауи
күндізгі 2013-2014 Дене шынықтыру Нұрлыбеков Талғат
2 Есжанова Толғанай Накыповна 20.06.1987 3жыл Қ.А.Яссауи
күндізгі 2014-2015 География Малдыбаева Асия
3 Базилова Айгерім Жанибековна 15.02.1991 1 жыл 3 ай ТарМУ
сырттай 2014-2015 информатика Бүркітбаева Анар